loading...
فایندر بلاگ
milad بازدید : 444 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (1)

برطرف کردن مشکل جدا شدن حروف فارسی در فتوشاپ + آموزش ...

www.yjc.ir/.../برطرف-کردن-مشکل-جدا-شدن-حروف-فارسی-در-فتوشاپ-آم...
۱۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - yjc. به همین راحتی مشکل جدا نوشتن حروف در فتوشاپ برطرف شد . ... نیاز فتوشاپ رو بزارید که ده فقط در تهران پیدا میشه و در شهر های دیگه به ... سلام/ تو رو خدا مشکل جدا شدن cs 6 رو هم رفع کنید این عملیات به این مدل فتوشاپ نمی خوره!

نحوه فعال کردن فارسی نویسی در Photoshop CC - بیتوته

www.beytoote.com/computer/graph/eastern-features1-photoshop.html
فتوشاپ آموزش فتوشاپ فارسی نویسی جدیدترین نسخه فتوشاپ, نحوه فعال کردن فارسی نویسی در فتوشاپ,photo shop,اموزش کامل فتوشاپ,جدیدترین فتوشاپ, ...
شما از این صفحه 2 بار بازدید کردید. آخرین بازدید: 12/2/15

رفع مشکل جدا شدن حروف فارسی در فتوشاپ

www.doostiha.ir/.../رفع-مشکل-جدا-شدن-حروف-فارسی-در-فتوشاپ.html
۱۸ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به همین راحتی مشکل جدا نوشتن حروف در فتوشاپ برطرف شد. مطالب پیشنهادی: .... تو فتوشاپ من آخریش وجود نداره میشه کمکم کنید ... 2-کلا آینه ای نوشته میشه یعنی کلمه برعکس و جدا نوشته میشه میشه راهنماییم کنید؟؟ مثلا اگه بخوام ...
چرا گاهی حروف در فتوشاپ جدا از هم تایپ میشن؟ مثلا سلام میشه س ل ا م؟ ... من تو فوتوشاپ تو تنظیمات نگاه کردم چیزی پیدا نکردم ولی شاید خود کامپیوتر فارسی رو ...

جدا از هم نوشته شدن حروف فارسی در Adobe Photoshop CS6 - ...

www.wikivb.ir › گرافیک ویبولتین › آموزش های گرافیکی
۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 10پست - ‏7 نویسنده
با سلام من فتوشاپ سی اس 6 (Adobe Photoshop CS6) نصب کردم ولی فارسی که تایپ میکنم حروف جدا از هم نوشته میشه برای حل این مشکل باید ...

حل مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ [آرشيو] - P30World ...

forum.p30world.com › ... › گـرافیک › فتوشاپ
۱۱ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - 100+پست - ‏85 نویسنده
این نسخه‌ها معمولاً با کلمه ME در انتهای آن‌ها مشخص می‌شوند. ... پس چرا من هر چچي فارسي تايپ ميكنم فقط به صورت خط برام تايپ .... کسی میدونه چطوری میشه توی فتوشاپ 12 cs5 ... من یه مشکل با فونت ایران نستعلیق دارم اینه که بعضی حروف جدا از هم می .... پس یعنی تو فتوشاپ cs4 extended نمیشه فارسی تایپ کرد ؟

مشکل فارسی نویسی در فتوشاپ (حروف جدا جدا نوشته میشود ) ...

forum.mobilestan.net › ... › گروه گرافیک پرنیان
۲۷ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 23پست - ‏15 نویسنده
من توی فتوشاپ cs5 که دارم وقتی میخوام فارسی متنی رو تایپ کنم جدا از هم و .... منم وقتی میخام تو فوتوشاپ فارسی تایپ کنم جدا جدا نوشته میشه.

جدا از هم نوشته شدن حروف فارسی در Adobe Photoshop CS6 | ...

forum.persiantools.com/.../جدا-از-هم-نوشته-شدن-حروف-فارسی-در-adobe-...
۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 7پست - ‏7 نویسنده
با سلام من فتوشاپ سی اس 6 (Adobe Photoshop CS6) نصب کردم ولی فارسی که تایپ میکنم حروف جدا از هم نوشته میشه برای حل این مشکل باید چیکار کنم ؟... ... که اینجوری میشه تو همه برنامه‌ها فارسی نوشت 240 تا فونت عالی هم داره .

حل مشکل جدا شدن حروف فارسی در فتوشاپ

www.fastersearch.ir › ... › حل مشکل جدا شدن حروف فارسی در فتوشاپ
حل مشکل جدا شدن حروف فارسی در فتوشاپ - بانوی مندر بعضی از مواقع و بدون هیچ ... وقتی تو فوتوشاپ تایپ میکنم نمیدونم چرا حروف فارسی وارونه تایپ میشه؟ ... 4. 86/

حل مشکل جدا و برعکس شدن حروف فارسی در فتوشاپ - انجمن ...

forum.graphiran.com › ... › برنامه Adobe Photoshop › پرسش و پاسخ
۱۷ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 10پست - ‏5 نویسنده

حل مشکل جدا و برعکس شدن حروف فارسی در فتوشاپ ... معمولا راه حلش اینه اما شما این لینک رو هم نگاه کنین ببینین با این درست میشه یا نه .... پیش میاد که با همین روش باز هم جواب میده حالا اینکه چرا واسه شما بازم برعکس مینویسه احتمالش پیش میاد که ME نباشه ولی باز شما به مسیری که تو عکس گذاشتم برو ببین

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شاپرک شارژ در تاریخ 1394/12/10 و 13:44 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما وبلاگ نويس محترم

عالي بود استفاده کرديم بسيار زيبا بود مطلبتون....

www.shaparaksharj.ir
اميدوارم موفق باشين.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    بسته طلایی چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 660
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 61
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 283
  • آی پی دیروز : 224
  • بازدید امروز : 581
  • باردید دیروز : 469
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,326
  • بازدید ماه : 2,326
  • بازدید سال : 113,250
  • بازدید کلی : 1,171,742
  • کدهای اختصاصی